Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

LUDZIE

„Lubię to, że Nordea rzeczywiście żyje swoimi deklarowanymi wartościami”

Konrad Młocek , business analyst
Konrad-Mlocek

Zaraz po ukończeniu edukacji w październiku 2011 roku, rozpocząłem pracę w Nordea na pozycji aplikanta w jednym z fińskich zespołów. Do moich zadań należała obsługa kredytów studenckich wraz z wypłatami należności oraz ustalanie ich harmonogramów spłat.

Od samego początku mojej pracy szczególnie zainteresował mnie Lean, czyli metodologia, która dąży do zmieniania i ulepszania zarówno procesów produkcyjnych, jak i back-office’owych. Miałem okazję dołączyć do sieci Leanowej i aktywnie uczestniczyłem w wielu projektach usprawniających naszą pracę. Tworzyłem również narzędzia do raportowania i analizowania danych. Obecnie jestem liderem zespołu analityków biznesowych, który w całości koncentruje siły na optymalizowaniu procesów i edukowaniu pracowników.

Lubię to, że Nordea rzeczywiście żyje swoimi deklarowanymi wartościami, a zwłaszcza tą: „Wszystko zależy od ludzi” (ang. “It’s all about people”). Nordea umożliwiła mi oraz wielu innym pracownikom, dostrzec i rozwinąć swój prawdziwy potencjał.

LUDZIE
9

Równowaga

„Pasjonuję się siatkówką - w Nordea mogę łączyć przyjemne z pożytecznym”

Michał Mantaj , process officer
Michal-Mantaj

Od początku mojej pracy w Nordea, duże wrażenie zrobiła na mnie panująca tu dobra atmosfera oraz wiele aktywności, w których mogą brać udział pracownicy.

Bardzo ważna w naszej organizacji jest praca zespołowa. Umiejętność tę wykorzystujemy zarówno w codziennych procesach, jak w projektach i przedsięwzięciach na skalę całej firmy. Pracownicy mają szansę sprawdzić się, a przy okazji poznać innych ludzi, biorąc udział w dodatkowych projektach.

W Nordea Operations Centre działa wiele drużyn sportowych, w tym siatkarska NOC Volleyball Team, co osobiście bardzo mnie cieszy. Po godzinach pasjonuję się siatkówką. Mogę zatem łączyć przyjemne z pożytecznym. Co ciekawe, drużyna siatkarska jest jedną z pierwszych i najbardziej utytułowanych drużyn sportowych powstałych w Nordea Operations Centre. Bierzemy udział w turniejach charytatywnych, firmowych i branżowych, również takich o zasięgu ogólnopolskim.

Każdy znajdzie coś dla siebie w dziedzinie sportu - oprócz drużyny siatkarzy, mamy również drużynę piłki nożnej, koszykówki i grupę biegaczy.

10
Równowaga

ATMOSFERA

”Czuję się ważną częścią większej struktury”

Bartłomiej Jaros , team leader
Bartlomiej-Jaros

Pracę w Nordea zacząłem w czerwcu 2011 roku. Początkowo pracowałem w Nordea Bank Polska w Departamencie Obsługi Kredytów, w Zespole Monitoringu. Po roku przeniosłem się do Nordea Operations Centre. Zacząłem od stanowiska junior specialist. Pracowałem nad migracją procesów ze Szwecji i Finlandii do Polski. Podczas mojej pracy, dzięki udziałowi w wielu projektach, poznałem metodologię Lean.

Nasza organizacja rozwija się dynamicznie, a ja czuję się czynnym uczestnikiem tych zmian. W 2014 roku awansowałem na stanowisko koordynatora i obecnie zarządzam zespołem zajmującym się duńskimi kartami płatniczymi.

Co podoba mi się najbardziej w Nordea? - Przyjazna atmosfera, otwartość na informację zwrotną oraz możliwość tworzenia rzeczy od podstaw. Dzięki temu czuję się ważną częścią większej struktury.

ATMOSFERA
7

DOŚWIADCZENIE

“Tutaj wszystko jest możliwe”

Tomasz Oborski , sourcing manager
Tomasz-Oborski

Pracę w Nordea Operations Centre zacząłem w październiku 2011 roku w zespole IT Sourcing – Consultant Procurement. Zajmowałem się sporządzaniem umów na usługi konsultingowe, administracją bazy danych oraz codziennymi kontaktami z dostawcami usług. Po roku zdecydowałem się przenieść do zespołu, który zajmował się administracją e-zakupowej platformy. Złożoność zadań wzrastała z czasem i awansowałem na specjalistę ds. Sourcingu. Wspierałem różne kategorie zakupów w trakcie prowadzenia projektów, m.in. tworząc zapytania ofertowe i wysyłając je do potencjalnych dostawców Grupy Nordea. Od czerwca 2015 roku jestem menedżerem ds. Sourcingu w zespole Category Support i zajmuję się prowadzeniem własnych projektów zakupowych dla Grupy Nordea, a także wspieram Nordea Operations Centre w lokalnych projektach zakupowych.

W Nordea najbardziej podoba mi się to, że tworzy możliwość rozwoju, jest otwarta na dialog i nowe pomysły oraz dba o dobre samopoczucie pracowników.

12
DOŚWIADCZENIE