Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

Ludzie

„Praca z ludźmi daje mi energię do realizacji codziennych wyzwań”

Dominik Jarzyński , team leader
Dominik-Jarzynski

Moja przygoda z centrum operacyjnym Nordea zaczęła się stosunkowo niedawno. Kultura korporacyjna Nordea była mi jednak bliska już od lat. Wcześniej pracowałem w Nordea Bank Polska jako doradca kredytowy, a następnie jako dyrektor placówki bankowej.

W styczniu 2015 roku rozpocząłem pracę w centrum operacyjnym Nordea i poczułem się jak w domu. Jestem liderem zespołu odpowiedzialnego za produkty rynku kapitałowego. Praca z ludźmi daje mi energię do realizacji codziennych wyzwań, ale jest też źródłem codziennych doświadczeń. Ponieważ w pracy lidera wszystko sprowadza się do ludzi, dzięki moim współpracownikom odnajduję inspirację do działania.

Praca w Nordea pozwala mi zachować równowagę między realizacją codziennych wyzwań biznesowych a znalezieniem czasu dla rodziny. Mogę również realizować moje pasje, głównie sportowe, takie jak koszykówka, rower, bieganie. Aktywności sportowe są wspierane przez Nordea Operations Centre. Jeśli cenisz sobie równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, dołącz do nas.

Ludzie
5

Równowaga

"Dzięki jasnym celom i możliwościom, podążam nową ścieżką kariery"

Bartosz Sosiński , junior team coordinator
Bartosz-Sosinski

Moja przygoda z Nordea Operations Centre zaczęła się w sierpniu 2012 roku. Rozpocząłem pracę w charakterze młodszego specjalisty, w zespole zajmującym się czekami. Byłem wówczas zaskoczony, że ta forma płatności może być nadal tak popularna.

W tym czasie kończyłem jeszcze studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim. Początkowo obawiałem się połączenia stacjonarnego trybu nauczania z pracą na pełen etat. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne, ponieważ dzięki dobremu planowaniu, udało mi się pogodzić obowiązki. Co więcej, praca w Nordea była źródłem inspiracji mojej pracy magisterskiej. Poruszyłem w niej dzisiejszą rolę czeków w międzynarodowych rozliczeniach finansowych.

Dzięki jasnym celom, ciężkiej pracy i możliwościom, jakie daje Nordea Operation Centre, podążam nową ścieżką kariery. Poznaję obecnie kolejne obszary działalności banku i uczę się zarządzania zespołem od najlepszych.

Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w Nordea.

2
Równowaga

ATMOSFERA

“Rozwój każdego z nas oznacza rozwój i sukces całej firmy”

Krzysztof Dziuba , team coordinator
Krzysztof-Dziuba

Nordea od samego początku przyciągała przyjaznym dla młodych ludzi środowiskiem pracy. Przez ostatnie lata pracowałem przy migracji procesów z Finlandii, byłem członkiem wielu zespołów, a obecnie jestem koordynatorem zespołu. Ostatnie lata efektownej współpracy nauczyły mnie, jak identyfikować możliwe ryzyko, planować działania i systematycznie implementować rozwiązania.

Z mojej perspektywy Nordea Operations Centre jest jedną z niewielu organizacji, która stawia przede wszystkim na pracownika i jego postępy.

ATMOSFERA
3

DOŚWIADCZENIE

“Tutaj wszystko jest możliwe”

Tomasz Oborski , sourcing manager
Tomasz-Oborski

Pracę w Nordea Operations Centre zacząłem w październiku 2011 roku w zespole IT Sourcing – Consultant Procurement. Zajmowałem się sporządzaniem umów na usługi konsultingowe, administracją bazy danych oraz codziennymi kontaktami z dostawcami usług. Po roku zdecydowałem się przenieść do zespołu, który zajmował się administracją e-zakupowej platformy. Złożoność zadań wzrastała z czasem i awansowałem na specjalistę ds. Sourcingu. Wspierałem różne kategorie zakupów w trakcie prowadzenia projektów, m.in. tworząc zapytania ofertowe i wysyłając je do potencjalnych dostawców Grupy Nordea. Od czerwca 2015 roku jestem menedżerem ds. Sourcingu w zespole Category Support i zajmuję się prowadzeniem własnych projektów zakupowych dla Grupy Nordea, a także wspieram Nordea Operations Centre w lokalnych projektach zakupowych.

W Nordea najbardziej podoba mi się to, że tworzy możliwość rozwoju, jest otwarta na dialog i nowe pomysły oraz dba o dobre samopoczucie pracowników.

12
DOŚWIADCZENIE