Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

Ludzie

„Praca z ludźmi daje mi energię do realizacji codziennych wyzwań”

Dominik Jarzyński , team leader
Dominik-Jarzynski

Moja przygoda z centrum operacyjnym Nordea zaczęła się stosunkowo niedawno. Kultura korporacyjna Nordea była mi jednak bliska już od lat. Wcześniej pracowałem w Nordea Bank Polska jako doradca kredytowy, a następnie jako dyrektor placówki bankowej.

W styczniu 2015 roku rozpocząłem pracę w centrum operacyjnym Nordea i poczułem się jak w domu. Jestem liderem zespołu odpowiedzialnego za produkty rynku kapitałowego. Praca z ludźmi daje mi energię do realizacji codziennych wyzwań, ale jest też źródłem codziennych doświadczeń. Ponieważ w pracy lidera wszystko sprowadza się do ludzi, dzięki moim współpracownikom odnajduję inspirację do działania.

Praca w Nordea pozwala mi zachować równowagę między realizacją codziennych wyzwań biznesowych a znalezieniem czasu dla rodziny. Mogę również realizować moje pasje, głównie sportowe, takie jak koszykówka, rower, bieganie. Aktywności sportowe są wspierane przez Nordea Operations Centre. Jeśli cenisz sobie równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, dołącz do nas.

Ludzie
5

Równowaga

"Dzięki jasnym celom i możliwościom, podążam nową ścieżką kariery"

Bartosz Sosiński , junior team coordinator
Bartosz-Sosinski

Moja przygoda z Nordea Operations Centre zaczęła się w sierpniu 2012 roku. Rozpocząłem pracę w charakterze młodszego specjalisty, w zespole zajmującym się czekami. Byłem wówczas zaskoczony, że ta forma płatności może być nadal tak popularna.

W tym czasie kończyłem jeszcze studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim. Początkowo obawiałem się połączenia stacjonarnego trybu nauczania z pracą na pełen etat. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne, ponieważ dzięki dobremu planowaniu, udało mi się pogodzić obowiązki. Co więcej, praca w Nordea była źródłem inspiracji mojej pracy magisterskiej. Poruszyłem w niej dzisiejszą rolę czeków w międzynarodowych rozliczeniach finansowych.

Dzięki jasnym celom, ciężkiej pracy i możliwościom, jakie daje Nordea Operation Centre, podążam nową ścieżką kariery. Poznaję obecnie kolejne obszary działalności banku i uczę się zarządzania zespołem od najlepszych.

Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w Nordea.

2
Równowaga

ATMOSFERA

”Czuję się ważną częścią większej struktury”

Bartłomiej Jaros , team leader
Bartlomiej-Jaros

Pracę w Nordea zacząłem w czerwcu 2011 roku. Początkowo pracowałem w Nordea Bank Polska w Departamencie Obsługi Kredytów, w Zespole Monitoringu. Po roku przeniosłem się do Nordea Operations Centre. Zacząłem od stanowiska junior specialist. Pracowałem nad migracją procesów ze Szwecji i Finlandii do Polski. Podczas mojej pracy, dzięki udziałowi w wielu projektach, poznałem metodologię Lean.

Nasza organizacja rozwija się dynamicznie, a ja czuję się czynnym uczestnikiem tych zmian. W 2014 roku awansowałem na stanowisko koordynatora i obecnie zarządzam zespołem zajmującym się duńskimi kartami płatniczymi.

Co podoba mi się najbardziej w Nordea? - Przyjazna atmosfera, otwartość na informację zwrotną oraz możliwość tworzenia rzeczy od podstaw. Dzięki temu czuję się ważną częścią większej struktury.

ATMOSFERA
7

DOŚWIADCZENIE

“Nasza codzienna praca może mieć wpływ na sytuację na świecie”

Anna Worach , process officer
Anna-Worach

Zatrudniając się w Nordea Operations Centre nie wiedziałam, że będę miała możliwość tworzyć od podstaw nowy proces, przyczyniając się tym samym do światowego bezpieczeństwa. Praca w bankowości back-office’owej nigdy nie była częścią mojego wielkiego planu, jednak nie mogłam w nieskończoność ignorować pochlebnych opinii koleżanek o pracy w Nordea. Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej przełożył się na odpowiedzialne stanowisko w zespole, który zajmuje się zwalczaniem procederu prania brudnych pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowania terroryzmu.

Choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, nasza codzienna praca może mieć wpływ na sytuację na świecie. Cieszę się, że nasze starania mają wpływ na bezpieczeństwo międzynarodowe, ochronę środowiska, czy szeroko rozumianą społeczną odpowiedzialność biznesu.

4
DOŚWIADCZENIE