Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

Ludzie

"Nordea daje mi możliwość rozwijania dwóch pasji: pracy i śpiewu"

Justyna Krzyczmanik , process officer
Justyna-Krzyczmanik

Najważniejsza w mojej codziennej pracy jest dla mnie równowaga pomiędzy codziennymi obowiązkami i zainteresowaniami. Jestem wokalistką, a moją największą miłością jest muzyka. Początkowo bałam się, że praca w korporacji zepchnie pasję na boczny tor. Połączenie bankowości back-office’owej ze śpiewem wydawało mi się nierealne. Nordea Operations Centre umożliwił wykorzystanie moich umiejętności w zupełnie nowy sposób. Wraz z koleżankami z pracy stworzyłyśmy autorskie szkolenie z przemówień publicznych.

Moi współpracownicy zmotywowali mnie do dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą. Byłam zaskoczona ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony przełożonych, jak i pracowników. W trakcie szkolenia wyjaśniam, jak prawidłowo oddychać, modulować głos, ćwiczyć dykcję, prawidłowo korzystać z mikrofonu czy przezwyciężyć stres związany z wystąpieniami publicznymi. Śmiało mogę powiedzieć, że w moim przypadku codzienna praca łączy się z tak ważną dla mnie pasją.

Ludzie
1

Równowaga

"Dzięki jasnym celom i możliwościom, podążam nową ścieżką kariery"

Bartosz Sosiński , junior team coordinator
Bartosz-Sosinski

Moja przygoda z Nordea Operations Centre zaczęła się w sierpniu 2012 roku. Rozpocząłem pracę w charakterze młodszego specjalisty, w zespole zajmującym się czekami. Byłem wówczas zaskoczony, że ta forma płatności może być nadal tak popularna.

W tym czasie kończyłem jeszcze studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim. Początkowo obawiałem się połączenia stacjonarnego trybu nauczania z pracą na pełen etat. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne, ponieważ dzięki dobremu planowaniu, udało mi się pogodzić obowiązki. Co więcej, praca w Nordea była źródłem inspiracji mojej pracy magisterskiej. Poruszyłem w niej dzisiejszą rolę czeków w międzynarodowych rozliczeniach finansowych.

Dzięki jasnym celom, ciężkiej pracy i możliwościom, jakie daje Nordea Operation Centre, podążam nową ścieżką kariery. Poznaję obecnie kolejne obszary działalności banku i uczę się zarządzania zespołem od najlepszych.

Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w Nordea.

2
Równowaga

ATMOSFERA

“Rozwój każdego z nas oznacza rozwój i sukces całej firmy”

Krzysztof Dziuba , team coordinator
Krzysztof-Dziuba

Nordea od samego początku przyciągała przyjaznym dla młodych ludzi środowiskiem pracy. Przez ostatnie lata pracowałem przy migracji procesów z Finlandii, byłem członkiem wielu zespołów, a obecnie jestem koordynatorem zespołu. Ostatnie lata efektownej współpracy nauczyły mnie, jak identyfikować możliwe ryzyko, planować działania i systematycznie implementować rozwiązania.

Z mojej perspektywy Nordea Operations Centre jest jedną z niewielu organizacji, która stawia przede wszystkim na pracownika i jego postępy.

ATMOSFERA
3

DOŚWIADCZENIE

“Tutaj wszystko jest możliwe”

Tomasz Oborski , sourcing manager
Tomasz-Oborski

Pracę w Nordea Operations Centre zacząłem w październiku 2011 roku w zespole IT Sourcing – Consultant Procurement. Zajmowałem się sporządzaniem umów na usługi konsultingowe, administracją bazy danych oraz codziennymi kontaktami z dostawcami usług. Po roku zdecydowałem się przenieść do zespołu, który zajmował się administracją e-zakupowej platformy. Złożoność zadań wzrastała z czasem i awansowałem na specjalistę ds. Sourcingu. Wspierałem różne kategorie zakupów w trakcie prowadzenia projektów, m.in. tworząc zapytania ofertowe i wysyłając je do potencjalnych dostawców Grupy Nordea. Od czerwca 2015 roku jestem menedżerem ds. Sourcingu w zespole Category Support i zajmuję się prowadzeniem własnych projektów zakupowych dla Grupy Nordea, a także wspieram Nordea Operations Centre w lokalnych projektach zakupowych.

W Nordea najbardziej podoba mi się to, że tworzy możliwość rozwoju, jest otwarta na dialog i nowe pomysły oraz dba o dobre samopoczucie pracowników.

12
DOŚWIADCZENIE