Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

LUDZIE

„Lubię to, że Nordea rzeczywiście żyje swoimi deklarowanymi wartościami”

Konrad Młocek , business analyst
Konrad-Mlocek

Zaraz po ukończeniu edukacji w październiku 2011 roku, rozpocząłem pracę w Nordea na pozycji aplikanta w jednym z fińskich zespołów. Do moich zadań należała obsługa kredytów studenckich wraz z wypłatami należności oraz ustalanie ich harmonogramów spłat.

Od samego początku mojej pracy szczególnie zainteresował mnie Lean, czyli metodologia, która dąży do zmieniania i ulepszania zarówno procesów produkcyjnych, jak i back-office’owych. Miałem okazję dołączyć do sieci Leanowej i aktywnie uczestniczyłem w wielu projektach usprawniających naszą pracę. Tworzyłem również narzędzia do raportowania i analizowania danych. Obecnie jestem liderem zespołu analityków biznesowych, który w całości koncentruje siły na optymalizowaniu procesów i edukowaniu pracowników.

Lubię to, że Nordea rzeczywiście żyje swoimi deklarowanymi wartościami, a zwłaszcza tą: „Wszystko zależy od ludzi” (ang. “It’s all about people”). Nordea umożliwiła mi oraz wielu innym pracownikom, dostrzec i rozwinąć swój prawdziwy potencjał.

LUDZIE
9

Równowaga

"Dzięki jasnym celom i możliwościom, podążam nową ścieżką kariery"

Bartosz Sosiński , junior team coordinator
Bartosz-Sosinski

Moja przygoda z Nordea Operations Centre zaczęła się w sierpniu 2012 roku. Rozpocząłem pracę w charakterze młodszego specjalisty, w zespole zajmującym się czekami. Byłem wówczas zaskoczony, że ta forma płatności może być nadal tak popularna.

W tym czasie kończyłem jeszcze studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim. Początkowo obawiałem się połączenia stacjonarnego trybu nauczania z pracą na pełen etat. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne, ponieważ dzięki dobremu planowaniu, udało mi się pogodzić obowiązki. Co więcej, praca w Nordea była źródłem inspiracji mojej pracy magisterskiej. Poruszyłem w niej dzisiejszą rolę czeków w międzynarodowych rozliczeniach finansowych.

Dzięki jasnym celom, ciężkiej pracy i możliwościom, jakie daje Nordea Operation Centre, podążam nową ścieżką kariery. Poznaję obecnie kolejne obszary działalności banku i uczę się zarządzania zespołem od najlepszych.

Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się w Nordea.

2
Równowaga

ATMOSFERA

“Atmosferę w naszej firmie budują pracownicy”

Magdalena Ciesielska , process officer
Magdalena-Ciesielska

Atmosferę w naszej firmie budują pracownicy. Jakość i charakterystykę naszej codziennej pracy determinują nie tylko uniwersalne wartości Nordea, ale również możliwość indywidualnego planowania i realizowania się w dodatkowych projektach.

Od dłuższego czasu uczestniczę w Nordea Operations Centre Tour – inicjatywie mającej na celu nawiązanie dialogu między nami, a naszymi bezpośrednimi partnerami po skandynawskiej stronie.

Do moich obowiązków należy wprowadzenie w realia naszej firmy skandynawskich gości, przedstawienie osiągnięć i celów zespołu oraz dbanie o przyjazną atmosferę. Możliwość bezpośredniego kontaktu ze skandynawskimi przełożonymi daje nie tylko poczucie satysfakcji, ale również podkreśla realny wpływ jednostki na działanie całej firmy.

ATMOSFERA
11

DOŚWIADCZENIE

“Tutaj wszystko jest możliwe”

Tomasz Oborski , sourcing manager
Tomasz-Oborski

Pracę w Nordea Operations Centre zacząłem w październiku 2011 roku w zespole IT Sourcing – Consultant Procurement. Zajmowałem się sporządzaniem umów na usługi konsultingowe, administracją bazy danych oraz codziennymi kontaktami z dostawcami usług. Po roku zdecydowałem się przenieść do zespołu, który zajmował się administracją e-zakupowej platformy. Złożoność zadań wzrastała z czasem i awansowałem na specjalistę ds. Sourcingu. Wspierałem różne kategorie zakupów w trakcie prowadzenia projektów, m.in. tworząc zapytania ofertowe i wysyłając je do potencjalnych dostawców Grupy Nordea. Od czerwca 2015 roku jestem menedżerem ds. Sourcingu w zespole Category Support i zajmuję się prowadzeniem własnych projektów zakupowych dla Grupy Nordea, a także wspieram Nordea Operations Centre w lokalnych projektach zakupowych.

W Nordea najbardziej podoba mi się to, że tworzy możliwość rozwoju, jest otwarta na dialog i nowe pomysły oraz dba o dobre samopoczucie pracowników.

12
DOŚWIADCZENIE