Aktualności

Nordea Service Centre otwiera drugie biuro w Tallinnie

23 lutego 2018

Service Centre Grupy Nordea w Estonii działa od 2016 r. Rozwój działalności w Tallinnie sprawił, że Nordea zdecydowała się otworzyć tu drugie biuro – zlokalizowane w Ülemiste.

Nordea Service Centre Estonia jest oddziałem Nordea Bank AB – największej instytucji finansowej w północnej Europie, zatrudniającej globalnie ponad 30 tys. pracowników. Nordea Service Centre Estonia w Tallinnie wspiera nordyckie działy biznesu w zakresie operacji finansowych, call centre i przeciwdziałania przestępstwom finansowym. Nasze usługi dostarczamy w języku fińskim, szwedzkim i angielskim. Zatrudniamy 180 osób i nasz zespół stale rośnie.

„Nordea jest aktywnym graczem na rynku pracy w Tallinnie. Obecnie prowadzimy rekrutację do naszych fińskich i szwedzkich zespołów. Szukamy pracowników o zróżnicowanych profilach. Mogą to być osoby bez doświadczenia, których głównym atutem jest znajomość języków: fińskiego, szwedzkiego i angielskiego, i które mają predyspozycje do pracy w bankowości. Poszukujemy też ekspertów, mających wiedzę i doświadczenia związane z sektorem finansowym” mówi Joole Kuljus-Triik, Head of HR w Nordea Service Centre Estonia.

„Otwarcie drugiego biura oznacza większą przestrzeń dla naszych stale rosnących zespołów. Nowoczesna aranżacja biura, umożliwiająca elastyczne dopasowywanie przestrzeni do bieżących potrzeb, wpływa znacząco na komfort pracy naszych pracowników” mówi Jelena Trumm, Head of Nordea Bank AB Estonia Branch.

Head of Global Services, Francisco Lendinez podsumowuje ekspansję w Tallinnie: „Otwarcie drugiego biura w Tallinnie jest kluczowym elementem wzmacniania naszej ‘rodziny Service Centre’.


Zobacz również