Obszary kompetencji

Analiza biznesowa

  1. Jesteśmy ekspertami w przekładaniu koncepcji nowych usług i produktów na wymagania techniczne.
  2. Przeprowadzamy analizy biznesowe i techniczne.
  3. Doradzamy zespołom realizującym projekty w różnych obszarach.
  4. W tym obszarze pracują doświadczeni informatycy, którzy posiadają dużą wiedzę na temat specyfiku biznesu jakim jest bankowość.

Rozwój aplikacji i systemów informatycznych

  1. Dostarczamy rozwiązania oraz wspieramy projekty w krajach bałtyckich i nordyckich.
  2.  Pracujemy zgodne z najnowszymi światowymi standardami, stosujemy techniki i metodologie zwinne.
  3. Wykorzystujemy umiejętności analityków, programistów, projektantów i architektów.
  4. Wspieramy rozwój zawodowy współpracowników przez jasno zdefiniowane ścieżki kariery.

Dbanie o jakość oprogramowania

  1. Zarządzamy procesem integracji zmian w oprogramowaniu dostarczanym przez równolegle pracujące zespoły.
  2. Weryfikujemy poprawność i sprawność kolejnych wydań systemów, wykonując testy  funkcjonalności i wydajności oraz przygotowujemy  finalne wersje instalacyjne.
  3. Optymalizujemy aplikacje, usprawniając ich wydajność i eliminując błędy eksploatacyjne.

Administrowanie i utrzymanie systemów aplikacji

  1. Monitorujemy systemy, administrujemy aplikacjami, dbamy o środowiska wirtualne i zapewniamy wydajność systemów.
  2. Jesteśmy specjalistami, którzy wiedzę i kompetencje łączą z nastawieniem na skuteczne rozwiązywanie problemów.
  3. Zajmujemy się wieloma technologiami – od systemów TELCO po zarządzanie data centre.
  4. Jesteśmy zgraną drużyną.

Zarządzanie projektami i procesami IT

  1. Ten obszar to domena project managerów. Stosujemy najnowsze metodyki zarządzania projektami i współtworzymy przyjazną kulturę projektową w Grupie Nordea.
  2. Zarządzamy portfelem projektów, uczestniczymy w projektach strategicznych i dzielimy się wiedzą jako centrum doskonałości.
  3. Mierzymy, modelujemy i usprawniamy procesy.

Planowanie i strategia IT

  1. Mamy zróżnicowane kompetencje: od technicznych związanych z bezpieczeństwem, po organizacyjne pozwalające sprawnie realizować procesy architektoniczne i zakupy IT.
  2. Dobrze rozumiemy, jak ważną rolę odgrywa IT w sukcesie Grupy Nordea i potrafimy dostarczyć rozwiązania, które wspierają realizację strategii organizacji.
  3. Cenimy otwartość i ciekawość świata.